Anna Abreu 2019

ANNA ABREU VASTASI SANNIN HAASTEESEEN HOUSUTTOMALLA KUVALLA – PALJASTAA KOLME YLLÄTTÄVÄÄ FAKTAA ITSESTÄÄN! ABREU-artistinimellä musiikkia tekevä laulaja Anna Abreu osallistui kollegansa Sannin haasteeseen postaamalla Instagramiin hauskoja random-faktoja itsestään. Mul on kaikkien aikojen huonoin suuntavaisto. V

aikka ajan himasta keskustaan joka päivä, laitan silti aina navigaattorin päälle. Mulla on mun tiettyjen ystävien kesken erittäin vakiintunut lempinimi, jolla ne kutsuu mua aina missä tahansa paikassa/tilanteessa. Se on ”Bulli” Mä oon aika bakteerikammonen. Tällä viikolla oon lähettäny jo muutaman viestin mun frendeille, joissa varoitan heitä erilaisista taudeista, joita on tällä hetkellä liikkeellä.

Varsinkin Noro ahdistaa, Anna kirjoittaa. Huomaa myös kodin kokovalkoinen sisustus, takana makoileva saksanpaimenkoira ja kaunottaren jättimäinen reisitatuointi! Samalla hän haastaa ystävänsä, laulajat Juulian ja Benjaminin, sekä tubettajanakin tunnetun Seksikkään suklaan. Anna juhli pari viikkoa sitten 29-vuotissynttäreitään. Voit selata kuvia klikkaamalla nuolia postauksen päällä.

The post Anna Abreu 2019 appeared first on Videot.



from Videot https://ift.tt/2C99UZY

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Privacy Policy

BreakBeat

Trance